Lightscape dla 9bits
Agencja Lightscape nawiązała współpracę z 9bits, dotyczącą działań media relations. 9bits specjalizuje się w rozwiązaniach z obszaru e-commerce, m-commerce i tworzeniu aplikacji.
Lightscape z kampanią employer branding dla Flint Group Polska
Lightscape zrealizowała kampanię employer brandingową pod nazwą Colour Your Career dla Flint Group Polska, wiodącego dostawcy dla przemysłu poligraficznego i opakowaniowego, który działa w Polsce od 1999 roku. Do zadań agencji należało opracowanie koncepcji kampanii, kreacji graficznej oraz nadzór nad realizacją kampanii na citylightach, rowerach miejskich i w MPK.
Czytaj więcej: Lightscape z kampanią employer branding dla Flint Group Polska
Pięcioletnia współpraca Lightscape z PWSZ w Skierniewicach
Agencja Lightscape już piąty rok z rzędu realizuje działania promocyjne wspierające rekrutację PWSZ w Skierniewicach.
Czytaj więcej: Pięcioletnia współpraca Lightscape z PWSZ w Skierniewicach
Lightscape dla Adrino
Lightscape rozpoczyna współpracę z Adrino. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także promocję ekspertów.
Lightscape dla Linux Polska
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z Linux Polska, obejmującą działania z zakresu media relations. Dedykowany zespół będzie odpowiadać za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także za promocję ekspertów.
Lightscape dla Łódź Design Festival
Lightscape podjęła współpracę z Łódź Design Festival, międzynarodowym festiwalem designu, który odbywa się w Łodzi od 2007 roku. Agencja odpowiada za kompleksowe działania PR, w tym m.in. komunikację aktywności partnerów wydarzenia, prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami oraz doradztwo komunikacyjne.
Lightscape dla Flint Group
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z Flint Group Polska, międzynarodowym liderem sektora poligraficznego, obecnym w Polsce od 1999 roku. W 2015 organizacja otworzyła w Łodzi centrum wsparcia biznesu. Lightscape współpracuje z Flint Group w zakresie działań media relations.
Lightscape dla Tax Care
Z początkiem kwietnia, agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z Tax Care, siecią biur rachunkowych i księgowych, świadczących usługi dla ponad 65 tysięcy klientów.
Lightscape dla Open Source Day
Z początkiem marca, agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z Linux Polska w zakresie obsługi medialnej konferencji Open Source Day. Wydarzenie to jest największą w Polsce i Europie konferencją poświęconą otwartym technologiom, gromadzącym blisko 1000 uczestników.
Lightscape na Columna Medica Baja Poland 2016
W ostatni weekend sierpnia agencja Lightscape towarzyszyła Columna Medica w zmaganiach podczas rajdu terenowego Columna Medica Baja Poland. Zespół odpowiadał m.in. za wsparcie w prowadzeniu biura prasowego i media relations wydarzenia oraz przygotował relację z rajdu na kanałach social media kliniki.
Czytaj więcej: Lightscape na Columna Medica Baja Poland 2016
Lightscape na BioForum 2016
Kamery Lightscape zagościły dzisiaj na BioForum 2016. To największe i najważniejsze wydarzenie biotechnologiczne w centralnej Europie, organizowane przez naszego Klienta – firmę Bio-Tech Consulting. Głównym celem imprezy jest wsparcie firm z tego sektora oraz rozwój rynku w krajach środkowo- i wschodnioeuropejskich.
Nowe marki z agencją Lightscape
Agencja podjęła współpracę z Columna Medica, luksusową kliniką rehabilitacyjną oraz Pasażem Łódzkim, centrum handlowo-usługowym. Columna Medica jest kolejnym klientem agencji z sektora healthcare. Klinika specjalizuje się w nieinwazyjnym leczeniu schorzeń układu ruchu. To również profesjonalne SPA i hotel 4*.
Majówka z gwiazdami w Columna Medica
Tegoroczna majówka w Columna Medica upłynęła gwiazdom pod znakiem regeneracji i sportu. Wraz z ambasadorem kliniki, Krzysztofem Hołowczycem stanęły na starcie nowej ścieżki biegowej. Nad pomyślnym przebiegiem eventu czuwał zespół Lightscape.
Mobilny Wpłatomat
Agencja w marcu 2016 roku rozpoczęła działania dla marki Idea Banku – Mobilnego Wpłatomatu. Do jej zadań należy m.in.: organizacja akcji wizerunkowych i budowanie świadomości o marce wśród konkretnych grup docelowych.
Lightscape dla Avivy
Aviva, jeden z największych ubezpieczycieli w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją komunikacyjną Lightscape.
Agencja odpowiada za wsparcie klienta w działaniach skierowanych do mediów ogólnopolskich i regionalnych, a także przy projektach społecznych Fundacji Aviva. Z ramienia agencji działania koordynują: Joanna Berlińska, Magdalena Kuzmecka i Weronika Seweryn.
Strona 2 z 3