Oferta

agency lodz public relations

Public
relations

02 agency lodz media relations

Relacje
z mediami

03 agency lodz management

Zarządzanie
wizerunkiem

04 agency lodz digital media

Digital
media

05 agency lodz employer branding

Employer
branding

Public relations

Oferujemy szerokie spektrum usług z zakresu komunikacji, marketingu strategicznego i budowania relacji z otoczeniem. Doradzamy i wspieramy w działaniach PR, marketingowych i digital media. Tworzymy i prowadzimy skuteczne kampanie informacyjne, społeczne, edukacyjne. Kreujemy wizerunek naszych partnerów zarówno w środowisku branżowym, jak i wśród lokalnych społeczności. Zobacz realizacje »

Media relations

Działania media relations prowadzimy skutecznie. Jesteśmy profesjonalnym biurem prasowym dla wielu klientów z różnych branż. Mamy stały kontakt z ponad 2 500 dziennikarzami reprezentującymi największe redakcje ogólnopolskie, regionalne, lokalne oraz branżowe. Tworzymy unikatowe materiały eksperckie i kontekstowe. Nasze kampanie informacyjne to rzetelna komunikacja. Zobacz realizacje »

Image management

Zajmujemy się kreowaniem wizerunku menedżerów, zarówno w komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Przygotowujemy ekspertów do wystąpień publicznych i pracy z kamerą. Współpracujemy ze specjalistami m.in. z obszaru szkoleń medialnych i wizażu. Opracowaliśmy autorską metodologię prowadzenia warsztatów.

Digital media

Nowoczesne technologie stwarzają wiele możliwości prezentacji marki oraz projektowania komunikacji. W naszej pracy korzystamy z szerokiego zakresu technik i środków przekazu. Oferujemy wsparcie w zakresie tworzenia m.in. grafik, stron internetowych, aplikacji, materiałów reklamowych oraz prezentacji multimedialnych. Organizujemy również profesjonalne sesje zdjęciowe. Zobacz realizacje »

Employer branding

Badamy otoczenie, diagnozujemy problem, wskazujemy optymalne kanały komunikacji. Prowadzimy zintegrowane działania obejmujące m.in. wydarzenia wewnętrzne, tworzenie efektywnych narzędzi komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym m.in. custom publishing, outdoor, ambient, niestandardowe akcje, kampanie social media.

07 agency lodz outsourcing

Marketing
outsourcing

08 agency lodz brand strategy

Brand
strategies

09 agency lodz film production

Produkcja
filmowa

10 agency lodz events

Event
management

Social media

Wykorzystanie mediów społecznościowych jest istotnym elementem proponowanych przez nas działań komunikacyjnych. Uwzględniamy je w tworzonych strategiach marki i planach marketingowych. Nasi specjaliści mają doświadczenie w zarządzaniu profilami skupiającymi wielotysięczne społeczności oraz projektowaniu kampanii reklamowych.

Marketing outsourcing

W ramach realizowanych przez nas działań oferujemy również kreację kampanii reklamowych oraz przygotowanie dedykowanych materiałów wizualnych ATL i BTL. Nasi specjaliści zapewniają kompleksową obsługę marketingową obejmującą kreację, projektowanie i produkcję różnych form promocji. Zobacz realizacje »

Brand strategies

Projektujemy nowe marki, tworzymy koncepcje dopasowane do rynku i oczekiwań klientów. Jednocześnie skutecznie usprawniamy komunikację marek funkcjonujących Prowadzimy badania marketingowe i analizy aktualnych trendów. Oferujemy autorskie warsztaty menedżerskie o marce. Zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem kompleksowych strategii komunikacji.

Film production

Działamy nie tylko słowem, ale także obrazem. Nasz dedykowany zespół filmowców, dźwiękowców, wizażystów i stylistów oraz grafików tworzy i realizuje profesjonalne produkcje filmowe, w tym korporacyjne, wizerunkowe, reklamowe, a także relacje z wydarzeń oraz animacje. Zobacz realizacje »

Event management

Zapewniamy kompleksowe wsparcie w planowaniu i realizacji eventów, w tym zarówno imprez masowych, plenerowych, wernisaży, jak i briefingów, konferencji prasowych, warsztatów, szkoleń czy eventów firmowych. Działamy samodzielnie i efektywnie, dbając o każdy szczegół organizacji wydarzenia. Zobacz realizacje »

Realizacje

Realizacje



Tax Care

Wsparcie komunikacyjne Programu Partnerskiego Tax Care: działania media relations, w tym promocja ekspertyzy przedstawicieli placówek partnerskich w mediach regionalnych i branżowych

Adrino

Kompleksowe działania media relations, ze szczególnym uwzględnieniem mediów biznesowych i HR. Promowanie ekspertów i ekspertyzy firmy dot. rynku reklamy mobilnej i rozwiązań biznesowych z obszaru e-commerce.

Liczby:

- ponad 330 publikacji w mediach, w tym 320 publikacji internetowych

- ok. 250 tys. zł ekwiwalentu reklamowego (AVE) za okres sierpień 2017 – styczeń 2018

 

Kalendarz Virako

Kompleksowa organizacja wernisażu kalendarza Virako połączonej z aukcją charytatywną na rzecz dzieci z łódzkich enklaw biedy. Kalendarz Virako to ekskluzywna publikacja, którą tworzą wybitni artyści. Agencja odpowiadała za współpracę z Chrisem Niedenthalem i Januszem Kaniewskim, pełnienie roli biura prasowego projektu, organizację konferencji prasowej oraz wieczornego wernisażu dla wielu gości ze świata mediów, designu, sztuki i show biznesu.

Librus and Microsoft

Dla marki Librus, która jest liderem na rynku edukacyjnym w dostarczaniu rozwiązań IT dla polskich szkół, agencja opracowała komunikację kampanii edukacyjnej „Rodzic Unplugged” realizowanej we współpracy z firmą Microsoft. W ramach kontraktu zespół projektowy odpowiadał również za przygotowanie koncepcji kreatywnej filmu promocyjnego, opracowanie scenariusza, dobór aktorów, copywriting oraz kompleksową koordynację działań realizacyjnych.

Flint Group

Wsparcie działań rekrutacyjnych: promocja rozwoju Firmy w Łodzi, skierowana zarówno do potencjalnych pracowników, jak i otoczenia biznesowego; opracowanie koncepcji i realizacja kampanii employer branding wykorzystującej nośniki reklamowe w pojazdach komunikacji miejskiej, citylightach oraz na rowerach miejskich.

Liczby:

- prawie 80 tys. zł ekwiwalentu reklamowego (AVE) za okres 8-10 maja 2017 r.

- publikacja informacji o otwarciu nowego biura w wiodących mediach biznesowych, informacyjnych i lokalnych (Puls Biznesu, Onet.pl, Wyborcza.biz, PAP, ISBnews)

Manufaktura

Współpraca obejmowała między innymi prowadzenie relacji z mediami, pełnienie funkcji rzecznika oraz biura prasowego. Agencja odpowiadała również za doradztwo strategiczne i kryzysowe, działania lobbingowe, organizację wydarzeń, w tym konferencji prasowych i autorskiego eventu „Manufaktura Karskiego 5”. Zespół projektowy moderował interakcję ze społecznością ponad 80 tysięcy fanów na Facebooku i ponad 2 tysięcy obserwujących na Instagramie.

Liczby: ponad 7 400 publikacji w mediach, 10 700 000 PLN ekwiwalentu reklamowego, pozyskanie blisko 40 000 fanów na FB, uruchomienie Instagram i pozyskanie ponad 2 000 fanów

Klienci

agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
agency pr lodz joanna berlinska klienci
  • Agencja świadczyła na rzecz Manufaktury kompleksową usługę doradztwa i obsługi z zakresu PR. W ramach współpracy do zadań Agencji należało w szczególności: przygotowanie wytycznych oraz dokumentów strategicznych, współpraca z mediami, prowadzenie komunikacji kryzysowej, lobbing, prowadzenie profili Manufaktury w mediach społecznościowych, współtworzenie oraz obsługa wydarzeń. Kontrakt wykonano w sposób rzetelny i efektywny. W podejmowanych działaniach firma wykazała się profesjonalizmem oraz szybkością w rozwiązywaniu zgłaszanych problemów. Jako koordynator współpracy z Agencją polecam tę firmę.
    Monika Długosz, Dyrektor Marketingu, Manufaktura
  • Agencja szybko i sprawnie wprowadziła naszą ogólnopolską markę Idea Hub na rynek łódzki. Opracowała i wdrożyła strategię działań marketingowych i PR-owych, dzięki czemu Idea Hub zaistniał w świadomości lokalnych mikro i małych przedsiębiorców, środowisku startup-owym, wśród freelancerów i osób związanych z branżą kreatywną. Z powodzeniem promuje naszą przestrzeń coworkingową oraz organizuje odbywające się w niej warsztaty. Dodatkowo reprezentuje nas na wydarzeniach zewnętrznych skierowanych do grupy docelowej. Agencja zapewnia nam również kompleksowa opiekę medialną i jako biuro prasowe buduje współprace z lokalnymi redakcjami.
    Marta Bloch, Project Manager, Idea Bank
  • Agencja opracowała dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie system komunikacji w Internecie oraz specyfikację techniczną i funkcjonalną strony internetowej. Firma wykazała się kreatywnością i otwartością na nowe pomysły. Doświadczenie oraz umiejętności jej pracowników w połączeniu z pozytywnymi relacjami pozwoliły stworzyć projekt profesjonalnego portalu, który spełnia oczekiwania UMCS. Polecam agencję wszystkim zainteresowanym posiadaniem nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku w Internecie.
    Wojciech Widelski, Kierownik Działu, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (UMCS)
  • W ramach współpracy powierzyliśmy Agencji realizację kampanii PR. Obejmowała ona m.in. prowadzenie relacji z mediami, doradztwo komunikacyjne, opracowanie treści materiałów promocyjnych czy organizację wydarzeń specjalnych. Sukces medialny osiągnęliśmy między innymi dzięki zaproponowanej przez zespół oryginalnej wysyłce kreatywnej. W ramach współpracy agencja zaproponowała oraz stworzyła raport specjalny „Rodzice Unplugged” dotyczący wychowania dzieci w świecie nowych technologii. Opracowaniu towarzyszyły odpowiednie badania socjologiczne, a swoich komentarzy udzielili czołowi eksperci. Kolejnym elementem było stworzenie filmu promującego aplikację Librus. Wszystkie działania przyniosły oczekiwany efekt, a informacje o naszym produkcie pojawiły się w czołowych mediach ogólnopolskich. Polecam współpracę z agencją.
    Marcin Kempka, CEO, Librus
  • W ramach inauguracji nowego kierunku studiów „Lingwistyka dla biznesu” na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Łódzkiego agencja przeprowadziła kampanię informacyjną. Działania wykonane przez agencję z całą pewnością przełożyły się na bardzo dużą rozpoznawalność kierunku jako unikatowego w skali kraju przedsięwzięcia oraz miały bezpośrednie przełożenie na przekraczające nasze oczekiwania ogromne zainteresowanie ze strony kandydatów. Polecamy agencję jako sprawdzonego i godnego zaufania partnera biznesowego.
    prof. Piotr Stelmaszczyk, Dziekan Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego
  • Na potrzeby naszej linii publikacji PONS do nauki języków obcych, agencja opracowała strategię komunikacji dla marki oraz udziela nam wsparcia komunikacyjnego przy okazji wprowadzania kolejnych produktów na rynek. Za każdym razem proponuje ciekawe i kreatywne formy komunikacji. Dotychczas mieliśmy okazję współpracować przy promocji m.in. „Wielkiej Gramatyki Angielskiej” czy serii „London Calling, czyli jak przeżyć w Londynie i nie zwariować” lub „Mów jak Rodowity”. Oprócz prowadzenia relacji z mediami tradycyjnymi agencja była odpowiedzialna za działania na portalach społecznościowych oraz kontakt z blogerami.
    Krzysztof Baran, Menedżer Marketingu PONS
  • Pierwszym zadaniem, jakie postawiliśmy przed agencją było zapewnienie nam wsparcia komunikacyjnego w okresie rebrandingu oraz w trakcie pierwszej edycji konkursu programistycznego „Digital Banking”. Profesjonalne i kreatywne podejście oraz nieszablonowe rozwiązania skłoniły nas do nawiązania stałej współpracy. Obecnie agencja wspiera nas w zakresie relacji z mediami oraz w działaniach z obszaru Employer Branding. Ponadto pracujemy wspólnie w zakresie tworzenia materiałów audiowizualnych.
    Dorota Sadowska, Marketing & Communications Manager, GFT Polska
  • Zbyt często środowisko marketingowe składa się ze zdolnych pomysłowych ludzi, którzy mają trudności w nadążaniu za realiami świata biznesu. Agencja Lightscape jest jedną z niewielu, która potrafi pogodzić kreatywność z racjonalnym podejściem do realizacji projektów. Jedna z niewielu, która stawia zrozumienie potrzeb klientów na pierwszym planie swoich założeń, kiedy przystąpi do pracy.
    Maurice Delbar, Managing Director, MD Staffing Outsourcing Solutions
  • Agencja zapewniła nam profesjonalne wsparcie marketingowe przy rozpoczęciu działalności i uruchomieniu naszego pierwszego biura w Polsce. Powierzyliśmy zespołowi specjalistów kompleksowe stworzenie materiałów marketingowych oraz działania komunikacyjne. Firma opracowała m.in. copywriting na stronę internetową i do materiałów BTL. Ponadto odpowiadała za realizację niestandardowych ekspozytorów oraz pełnego oznakowania placówki. Współpraca prowadzona jest na bardzo wysokim poziomie.
    Frederik Neyens, Operational Manager, Konvert
Next
Prev

O nas

agency lodz public relations

Joanna
Berlińska

CEO

agency lodz public relations

Weronika
Seweryn

Managing Director

agency lodz public relations

Swietłana
Napieraj

Public Affairs Consultant

agency lodz public relations

Piotr
Berliński

Business Consultant

agency lodz public relations

Magdalena
Kuzmecka

PR Manager

agency lodz public relations

Natalia
Kowalska

PR Manager

agency lodz public relations

Agnieszka
Jagusiak

Senior Account Executive

agency lodz public relations

Paulina
Kunicka

Senior Account Executive

agency lodz public relations

Damian
Rubik

PR Consultant

agency lodz public relations

Urszula
Czapla

Photographer

agency lodz public relations

Marcin
Urban

Film Production

agency lodz public relations

Dorota
Sikorska

Image Consultant

Jesteśmy zespołem doświadczonych specjalistów. Tworzymy i wdrażamy strategie dla firm i instytucji. Specjalizujemy się w realizacji zintegrowanych kampanii łączących elementy PR i marketingu, budowaniu wizerunku marki i jej relacji z otoczeniem oraz prowadzeniu efektywnych media relations, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej. Dla naszych klientów organizujemy wydarzenia firmowe i zewnętrzne, tworzymy filmy wizerunkowe i korporacyjne, prowadzimy też m.in. działania w social media. Pracujemy dla firm z sektora bankowego, branży finansowej, IT, FMCG, edukacyjnej, rynku nieruchomości, designu i ochrony zdrowia.

Co nowego?

Lightscape dla lidera rynku windykacji – INTRUM

20-09-2018

agencja pr lodz

Agencja Lightscape nawiązała współpracę z Intrum sp. z o.o., wchodzącą w skład Grupy Intrum, lidera rynku zarządzania wierzytelnościami oraz windykacji w Europie. Agencja prowadzi kompleksowe działania komunikacyjne na rzecz Klienta, odpowiadając m.in. za: komunikację zewnętrzną i wewnętrzną spółek Grupy w Polsce, jak również wspierając jej zespół poprzez doradztwo kryzysowe i strategiczne. Grupa Intrum to międzynarodowa marka ze szwedzko-norweskimi korzeniami, która istnieje na rynku od ponad 100 lat. Jest światowym liderem w branży windykacji, obecnym w 24 krajach w Europie.

czytaj więcej

Agencja Lightscape zrealizuje międzynarodowy projekt z bran…

21-03-2018

agencja pr lodz

Na zlecenie Łódź Art Center, organizatora Łódź Design Festival, zrealizujemy międzynarodowy projekt, którego celem jest promocja polskiego designu w Europie i na świecie. Koncepcja zakłada m.in. kompleksową organizację dwudniowego forum „BiznesUp! design made in Poland”, przygotowanie wystawy prezentującej potencjał polskiego wzornictwa, kompleksowe działania promocyjne w kraju i za granicą oraz kampanie outdoor w wybranych miastach Polski. Wszystkie działania prowadzone będą od marca do listopada 2018 roku.

czytaj więcej

LIGHTSCAPE PO RAZ DRUGI DLA OPEN SOURCE DAY

16-03-2018

agencja pr lodz

Już po raz drugi współpracujemy z Linux Polska w ramach obsługi medialnej konferencji Open Source Day. Jesteśmy odpowiedzialni za relacje z mediami ogólnopolskimi, branżowymi oraz biznesowymi, pozyskanie patronów medialnych, a także za promocję ekspertów biorących udział w wydarzeniu.

czytaj więcej

Follow us:

 

© 2017

Created by 100 Sp. z o.o., Kamila Błęcka