Oferta

Public
relations

Relacje
z mediami

Zarządzanie
wizerunkiem

Digital
media

Employer
branding
Public relations
Oferujemy szerokie spektrum usług z zakresu komunikacji, marketingu strategicznego i budowania relacji z otoczeniem. Doradzamy i wspieramy w działaniach PR, marketingowych i digital media. Tworzymy i prowadzimy skuteczne kampanie informacyjne, społeczne, edukacyjne. Kreujemy wizerunek naszych partnerów zarówno w środowisku branżowym, jak i wśród lokalnych społeczności. Zobacz realizacje »
Media relations
Działania media relations prowadzimy skutecznie. Jesteśmy profesjonalnym biurem prasowym dla wielu klientów z różnych branż. Mamy stały kontakt z ponad 2 500 dziennikarzami reprezentującymi największe redakcje ogólnopolskie, regionalne, lokalne oraz branżowe. Tworzymy unikatowe materiały eksperckie i kontekstowe. Nasze kampanie informacyjne to rzetelna komunikacja. Zobacz realizacje »
Image management
Zajmujemy się kreowaniem wizerunku menedżerów, zarówno w komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Przygotowujemy ekspertów do wystąpień publicznych i pracy z kamerą. Współpracujemy ze specjalistami m.in. z obszaru szkoleń medialnych i wizażu. Opracowaliśmy autorską metodologię prowadzenia warsztatów.
Digital media
Nowoczesne technologie stwarzają wiele możliwości prezentacji marki oraz projektowania komunikacji. W naszej pracy korzystamy z szerokiego zakresu technik i środków przekazu. Oferujemy wsparcie w zakresie tworzenia m.in. grafik, stron internetowych, aplikacji, materiałów reklamowych oraz prezentacji multimedialnych. Organizujemy również profesjonalne sesje zdjęciowe. Zobacz realizacje »
Employer branding
Badamy otoczenie, diagnozujemy problem, wskazujemy optymalne kanały komunikacji. Prowadzimy zintegrowane działania obejmujące m.in. wydarzenia wewnętrzne, tworzenie efektywnych narzędzi komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym m.in. custom publishing, outdoor, ambient, niestandardowe akcje, kampanie social media.

Media
społecznościowe

Marketing
outsourcing

Brand
strategies

Produkcja
filmowa

Event
management
Social media
Wykorzystanie mediów społecznościowych jest istotnym elementem proponowanych przez nas działań komunikacyjnych. Uwzględniamy je w tworzonych strategiach marki i planach marketingowych. Nasi specjaliści mają doświadczenie w zarządzaniu profilami skupiającymi wielotysięczne społeczności oraz projektowaniu kampanii reklamowych.
Marketing outsourcing
W ramach realizowanych przez nas działań oferujemy również kreację kampanii reklamowych oraz przygotowanie dedykowanych materiałów wizualnych ATL i BTL. Nasi specjaliści zapewniają kompleksową obsługę marketingową obejmującą kreację, projektowanie i produkcję różnych form promocji. Zobacz realizacje »
Brand strategies
Projektujemy nowe marki, tworzymy koncepcje dopasowane do rynku i oczekiwań klientów. Jednocześnie skutecznie usprawniamy komunikację marek funkcjonujących Prowadzimy badania marketingowe i analizy aktualnych trendów. Oferujemy autorskie warsztaty menedżerskie o marce. Zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem kompleksowych strategii komunikacji.
Film production
Działamy nie tylko słowem, ale także obrazem. Nasz dedykowany zespół filmowców, dźwiękowców, wizażystów i stylistów oraz grafików tworzy i realizuje profesjonalne produkcje filmowe, w tym korporacyjne, wizerunkowe, reklamowe, a także relacje z wydarzeń oraz animacje. Zobacz realizacje »
Event management
Zapewniamy kompleksowe wsparcie w planowaniu i realizacji eventów, w tym zarówno imprez masowych, plenerowych, wernisaży, jak i briefingów, konferencji prasowych, warsztatów, szkoleń czy eventów firmowych. Działamy samodzielnie i efektywnie, dbając o każdy szczegół organizacji wydarzenia. Zobacz realizacje »
Realizacje
Realizacje
Aviva
Wsparcie działań komunikacyjnych Firmy: regionalne działania media relations, promocja ekspertyzy agentów ubezpieczeniowych w mediach wysokonakładowych oraz portalach internetowych, wsparcie działań Rzecznika
Adrino
Kompleksowe działania media relations, ze szczególnym uwzględnieniem mediów biznesowych i HR. Promowanie ekspertów i ekspertyzy firmy dot. rynku reklamy mobilnej i rozwiązań biznesowych z obszaru e-commerce.
Liczby:
- ponad 330 publikacji w mediach, w tym 320 publikacji internetowych
- ok. 250 tys. zł ekwiwalentu reklamowego (AVE) za okres sierpień 2017 – styczeń 2018
Mikomax Smart Office i ABSL
Opracowanie, wdrożenie i koordynacja kampanii komunikacyjnej dla projektu badawczego Mikomax Smart Office oraz ABSL, Smart Working Guidebook for modern service centers in Poland. Kampania zakładała dotarcie z informacją do mediów ogólnopolskich, biznesowych i branżowych, a także mediów zagranicznych.
Liczby:
- ponad 220 publikacji w mediach branżowych, biznesowych i ogólnopolskich
- publikacje w takich mediach jak: TVN24bis.pl, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Architektura Murator, Zawód: Architekt, Modern Office Manager, Newsweek.pl, Meble Plus
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Opracowanie strategii działań promocyjnych na lata 2013-2018. Przeprowadzenie analizy sytuacji wyjściowej, analizy porównawczej dotyczącej obecności Uczelni w mediach w stosunku do konkurencji, analizy otoczenia i konkurencji oraz analizy SWOT. Wykonanie audytu i oceny dotychczasowych działań komunikacyjnych Uczelni. Opracowanie strategii marki i rekomendacji działań promocyjnych, w tym wytycznych do stworzenia identyfikacji wizualnej. Opracowanie piramidy marki, określenie submarek oraz ich wyróżników. Określenie i charakterystyka grup docelowych. Wyznaczenie celów komunikacji – krótkoterminowych i długoterminowych. Wskazanie narzędzi i działań z zakresu PR, w tym m. in. w obszarze media relations, komunikacji wewnętrznej, social mediów, eventy wewnętrznych i zewnętrznych; marketingu internetowego oraz reklamy.
GFT Polska
Doradztwo wizerunkowe oraz świadczenie kompleksowych usług media relations, zwiększających świadomość marki, zarówno wśród potencjalnych pracowników, jak i partnerów biznesowych i interesariuszy. Zapewnienie stałej obecności firmy w mediach – zarówno w prasie, jak i mediach elektronicznych, a także radiu i telewizji. Wsparcie inicjatyw rekrutacyjnych i employer branding, w tym promowanie ekspertów firmy, wzmacniając w ten sposób wizerunek kompetentnego i godnego zaufania partnera biznesowego. Organizacja eventów dla pracowników oraz produkcja wideo – animacji i filmów wykorzystywanych do celów wewnętrznych.
Liczby:
- ponad 1800 publikacji rocznie: 30 wystąpień w radiu i telewizji
- 40 artykułów prasowych
- średnio 150 publikacji online miesięcznie
Manufaktura
Współpraca obejmowała między innymi prowadzenie relacji z mediami, pełnienie funkcji rzecznika oraz biura prasowego. Agencja odpowiadała również za doradztwo strategiczne i kryzysowe, działania lobbingowe, organizację wydarzeń, w tym konferencji prasowych i autorskiego eventu „Manufaktura Karskiego 5”. Zespół projektowy moderował interakcję ze społecznością ponad 80 tysięcy fanów na Facebooku i ponad 2 tysięcy obserwujących na Instagramie.
Liczby: ponad 7 400 publikacji w mediach, 10 700 000 PLN ekwiwalentu reklamowego, pozyskanie blisko 40 000 fanów na FB, uruchomienie Instagram i pozyskanie ponad 2 000 fanów

























































































-
Agencja Lightscape oraz jej konsultanci sprawnie poruszają się zarówno w świecie mediów biznesowych, jak i IT. Agencja tworzy wysokiej jakości content. We współpracy wykazuje się proaktywnym podejściem.
-
Agencja świadczyła na rzecz Manufaktury kompleksową usługę doradztwa i obsługi z zakresu PR. W ramach współpracy do zadań Agencji należało w szczególności: przygotowanie wytycznych oraz dokumentów strategicznych, współpraca z mediami, prowadzenie komunikacji kryzysowej, lobbing, prowadzenie profili Manufaktury w mediach społecznościowych, współtworzenie oraz obsługa wydarzeń. Kontrakt wykonano w sposób rzetelny i efektywny. W podejmowanych działaniach firma wykazała się profesjonalizmem oraz szybkością w rozwiązywaniu zgłaszanych problemów. Jako koordynator współpracy z Agencją polecam tę firmę.
-
Agencja szybko i sprawnie wprowadziła naszą ogólnopolską markę Idea Hub na rynek łódzki. Opracowała i wdrożyła strategię działań marketingowych i PR-owych, dzięki czemu Idea Hub zaistniał w świadomości lokalnych mikro i małych przedsiębiorców, środowisku startup-owym, wśród freelancerów i osób związanych z branżą kreatywną. Z powodzeniem promuje naszą przestrzeń coworkingową oraz organizuje odbywające się w niej warsztaty. Dodatkowo reprezentuje nas na wydarzeniach zewnętrznych skierowanych do grupy docelowej. Agencja zapewnia nam również kompleksowa opiekę medialną i jako biuro prasowe buduje współprace z lokalnymi redakcjami.
-
Agencja opracowała dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie system komunikacji w Internecie oraz specyfikację techniczną i funkcjonalną strony internetowej. Firma wykazała się kreatywnością i otwartością na nowe pomysły. Doświadczenie oraz umiejętności jej pracowników w połączeniu z pozytywnymi relacjami pozwoliły stworzyć projekt profesjonalnego portalu, który spełnia oczekiwania UMCS. Polecam agencję wszystkim zainteresowanym posiadaniem nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku w Internecie.
-
W ramach współpracy powierzyliśmy Agencji realizację kampanii PR. Obejmowała ona m.in. prowadzenie relacji z mediami, doradztwo komunikacyjne, opracowanie treści materiałów promocyjnych czy organizację wydarzeń specjalnych. Sukces medialny osiągnęliśmy między innymi dzięki zaproponowanej przez zespół oryginalnej wysyłce kreatywnej. W ramach współpracy agencja zaproponowała oraz stworzyła raport specjalny „Rodzice Unplugged” dotyczący wychowania dzieci w świecie nowych technologii. Opracowaniu towarzyszyły odpowiednie badania socjologiczne, a swoich komentarzy udzielili czołowi eksperci. Kolejnym elementem było stworzenie filmu promującego aplikację Librus. Wszystkie działania przyniosły oczekiwany efekt, a informacje o naszym produkcie pojawiły się w czołowych mediach ogólnopolskich. Polecam współpracę z agencją.
-
W ramach inauguracji nowego kierunku studiów „Lingwistyka dla biznesu” na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Łódzkiego agencja przeprowadziła kampanię informacyjną. Działania wykonane przez agencję z całą pewnością przełożyły się na bardzo dużą rozpoznawalność kierunku jako unikatowego w skali kraju przedsięwzięcia oraz miały bezpośrednie przełożenie na przekraczające nasze oczekiwania ogromne zainteresowanie ze strony kandydatów. Polecamy agencję jako sprawdzonego i godnego zaufania partnera biznesowego.
-
Na potrzeby naszej linii publikacji PONS do nauki języków obcych, agencja opracowała strategię komunikacji dla marki oraz udziela nam wsparcia komunikacyjnego przy okazji wprowadzania kolejnych produktów na rynek. Za każdym razem proponuje ciekawe i kreatywne formy komunikacji. Dotychczas mieliśmy okazję współpracować przy promocji m.in. „Wielkiej Gramatyki Angielskiej” czy serii „London Calling, czyli jak przeżyć w Londynie i nie zwariować” lub „Mów jak Rodowity”. Oprócz prowadzenia relacji z mediami tradycyjnymi agencja była odpowiedzialna za działania na portalach społecznościowych oraz kontakt z blogerami.
-
Pierwszym zadaniem, jakie postawiliśmy przed agencją było zapewnienie nam wsparcia komunikacyjnego w okresie rebrandingu oraz w trakcie pierwszej edycji konkursu programistycznego „Digital Banking”. Profesjonalne i kreatywne podejście oraz nieszablonowe rozwiązania skłoniły nas do nawiązania stałej współpracy. Obecnie agencja wspiera nas w zakresie relacji z mediami oraz w działaniach z obszaru Employer Branding. Ponadto pracujemy wspólnie w zakresie tworzenia materiałów audiowizualnych.
-
Zbyt często środowisko marketingowe składa się ze zdolnych pomysłowych ludzi, którzy mają trudności w nadążaniu za realiami świata biznesu. Agencja Lightscape jest jedną z niewielu, która potrafi pogodzić kreatywność z racjonalnym podejściem do realizacji projektów. Jedna z niewielu, która stawia zrozumienie potrzeb klientów na pierwszym planie swoich założeń, kiedy przystąpi do pracy.
-
Agencja zapewniła nam profesjonalne wsparcie marketingowe przy rozpoczęciu działalności i uruchomieniu naszego pierwszego biura w Polsce. Powierzyliśmy zespołowi specjalistów kompleksowe stworzenie materiałów marketingowych oraz działania komunikacyjne. Firma opracowała m.in. copywriting na stronę internetową i do materiałów BTL. Ponadto odpowiadała za realizację niestandardowych ekspozytorów oraz pełnego oznakowania placówki. Współpraca prowadzona jest na bardzo wysokim poziomie.


O nas
Jesteśmy zespołem doświadczonych specjalistów. Tworzymy i wdrażamy strategie dla firm i instytucji. Specjalizujemy się w realizacji zintegrowanych kampanii łączących elementy PR i marketingu, budowaniu wizerunku marki i jej relacji z otoczeniem oraz prowadzeniu efektywnych media relations, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej. Dla naszych klientów organizujemy wydarzenia firmowe i zewnętrzne, tworzymy filmy wizerunkowe i korporacyjne, prowadzimy też m.in. działania w social media. Pracujemy dla firm z sektora bankowego, branży finansowej, IT, FMCG, edukacyjnej, rynku nieruchomości, designu i ochrony zdrowia.