Zaufaj procesowi

Zaczynamy od zrozumienia Twojego biznesu. Proponujemy warsztaty biznesowe, żeby lepiej poznać Wasze potrzeby, unikalność Twojego produktu lub usługi oraz wyzwania rynku. Na tej podstawie tworzymy strategię komunikacji lub analizujemy koncepcję, którą posiadacie i ją udoskonalamy.

zapytaj o ofertę
Symbol wiodący X

Poznaj proces

Owal
  1. Przygotowujemy strategię organicznego uplasowania Twojej marki w kanałach online.
  2. Analizujemy trendy rynkowe, tematykę 
i sposób wyszukiwania informacji przez Twoich obecnych i potencjalnych Klientów.
  3. Wybieramy miejsca w sieci i punkty styku (portale, blogi, profile social media i newslettery o szerokim dotarciu)
  4. Przygotowujemy content plan i harmonogram działań PR
  5. Typujemy grupy fraz, które wykorzystamy przy organicznym pozycjonowaniu Twojej marki w Google

Budujemy zasięg organiczny Twojej marki. Dlaczego to ma znaczenie?

Symbol wiodący X

Jak tworzymy quality content?

Ikona numer 1

Zbieramy insight: analizujemy informacje dostarczone przez Twoją firmę oraz dane rynkowe. Analizujemy grupę docelową i jej zachowania oraz treść zapytań pozostawianych przez internautów.

Ikona numer 2

Wykorzystujemy narzędzia 
i analizę SEO/SEM, by sprawdzić potencjał konkretnych tematów/słów kluczowych, fraz

Ikona numer 3

Nie zapominamy o Twojej konkurencji! Sprawdzamy, jak pozycjonuje się w Google, co komunikuje w kanale online, by uchwycić kontent gap.

Ikona numer 4

Szukamy nisz komunikacyjnych: tematykę, w którą wpisuje się Twoja marka, która jest newsowa, ważna i nie wyeksploatowana – atrakcyjna dla mediów i Twoich odbiorców. Znajdziemy dedykowany „błękitny ocean” w Internecie.

Ikona numer 5

Analizujemy trendy, wokół których porusza się Twoja marka. Określamy o czym warto mówić i czego potrzebują redaktorzy oraz czytelnicy.

Ikona numer 6

Najważniejsza jest Twoja marka! Wnioski z wcześniejszych kroków uzupełniają potrzeby komunikacyjne i biznesowe Twojej firmy!

Symbol wiodący XPo co mi ten PR?

Po to, żeby klienci wiedzieli o Twoim istnieniu. Zadaniem digital PR jest przyciągnięcie odbiorców za pomocą organicznych treści, które przeprowadzą odbiorcę niżej w lejku sprzedażowym.

Masz pytania?

Chcesz się dowiedzieć, co możemy zrobić dla Ciebie i Twojej marki? A może szukasz pracy w marketingu i PR? Śmiało! Napisz do nas!

Odwiedź nas w social media