Zaufaj procesowi
Zaczynamy od zrozumienia Twojego biznesu. Proponujemy warsztaty biznesowe, żeby lepiej poznać Wasze potrzeby, unikalność Twojego produktu lub usługi oraz wyzwania rynku. Na tej podstawie tworzymy strategię komunikacji lub analizujemy koncepcję, którą posiadacie i ją udoskonalamy.
Poznaj proces
- Przygotowujemy strategię organicznego uplasowania Twojej marki w kanałach online.
- Analizujemy trendy rynkowe, tematykę i sposób wyszukiwania informacji przez Twoich obecnych i potencjalnych Klientów.
- Wybieramy miejsca w sieci i punkty styku (portale, blogi, profile social media i newslettery o szerokim dotarciu)
- Przygotowujemy content plan i harmonogram działań PR
- Typujemy grupy fraz, które wykorzystamy przy organicznym pozycjonowaniu Twojej marki w Google
Budujemy zasięg organiczny Twojej marki. Dlaczego to ma znaczenie?
Jak tworzymy quality content?
Zbieramy insight: analizujemy informacje dostarczone przez Twoją firmę oraz dane rynkowe. Analizujemy grupę docelową i jej zachowania oraz treść zapytań pozostawianych przez internautów.
Wykorzystujemy narzędzia i analizę SEO/SEM, by sprawdzić potencjał konkretnych tematów/słów kluczowych, fraz
Nie zapominamy o Twojej konkurencji! Sprawdzamy, jak pozycjonuje się w Google, co komunikuje w kanale online, by uchwycić kontent gap.
Szukamy nisz komunikacyjnych: tematykę, w którą wpisuje się Twoja marka, która jest newsowa, ważna i nie wyeksploatowana – atrakcyjna dla mediów i Twoich odbiorców. Znajdziemy dedykowany „błękitny ocean” w Internecie.
Analizujemy trendy, wokół których porusza się Twoja marka. Określamy o czym warto mówić i czego potrzebują redaktorzy oraz czytelnicy.
Najważniejsza jest Twoja marka! Wnioski z wcześniejszych kroków uzupełniają potrzeby komunikacyjne i biznesowe Twojej firmy!
Po co mi ten PR?
Po to, żeby klienci wiedzieli o Twoim istnieniu. Zadaniem digital PR jest przyciągnięcie odbiorców za pomocą organicznych treści, które przeprowadzą odbiorcę niżej w lejku sprzedażowym.
Masz pytania?
Chcesz się dowiedzieć, co możemy zrobić dla Ciebie i Twojej marki? A może szukasz pracy w marketingu i PR? Śmiało! Napisz do nas!