Agencja Lightscape nawiązała współpracę z 9bits, dotyczącą działań media relations. 9bits specjalizuje się w rozwiązaniach z obszaru e-commerce, m-commerce i tworzeniu aplikacji.

9bits

Lightscape zrealizowała kampanię employer brandingową pod nazwą Colour Your Career dla Flint Group Polska, wiodącego dostawcy dla przemysłu poligraficznego i opakowaniowego, który działa w Polsce od 1999 roku. Do zadań agencji należało opracowanie koncepcji kampanii, kreacji graficznej oraz nadzór nad realizacją kampanii na citylightach, rowerach miejskich i w MPK.

Flint Group Polska

Agencja Lightscape już piąty rok z rzędu realizuje działania promocyjne wspierające rekrutację PWSZ w Skierniewicach.

PWSZ w Skieniewicach

Lightscape rozpoczyna współpracę z Adrino. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także promocję ekspertów. 

Adrino

Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z Linux Polska, obejmującą działania z zakresu media relations. Dedykowany zespół będzie odpowiadać za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także za promocję ekspertów.

Linux Polska

Lightscape podjęła współpracę z Łódź Design Festival, międzynarodowym festiwalem designu, który odbywa się w Łodzi od 2007 roku. Agencja odpowiada za kompleksowe działania PR, w tym m.in. komunikację aktywności partnerów wydarzenia, prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami oraz doradztwo komunikacyjne.

Łódź Design Festival

Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z Flint Group Polska, międzynarodowym liderem sektora poligraficznego, obecnym w Polsce od 1999 roku. W 2015 organizacja otworzyła w Łodzi centrum wsparcia biznesu. Lightscape współpracuje z Flint Group w zakresie działań media relations.

Flint Group

Z początkiem kwietnia, agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z Tax Care, siecią biur rachunkowych i księgowych, świadczących usługi dla ponad 65 tysięcy klientów.

Tax Care

Z początkiem marca, agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z Linux Polska w zakresie obsługi medialnej konferencji Open Source Day. Wydarzenie to jest największą w Polsce i Europie konferencją poświęconą otwartym technologiom, gromadzącym blisko 1000 uczestników.

osd

W ostatni weekend sierpnia agencja Lightscape towarzyszyła Columna Medica w zmaganiach podczas rajdu terenowego Columna Medica Baja Poland. Zespół odpowiadał m.in. za wsparcie w prowadzeniu biura prasowego i media relations wydarzenia oraz przygotował relację z rajdu na kanałach social media kliniki.


Kamery Lightscape zagościły dzisiaj na BioForum 2016. To największe i najważniejsze wydarzenie biotechnologiczne w centralnej Europie, organizowane przez naszego Klienta – firmę Bio-Tech Consulting. Głównym celem imprezy jest wsparcie firm z tego sektora oraz rozwój rynku w krajach środkowo- i wschodnioeuropejskich.


Agencja podjęła współpracę z Columna Medica, luksusową kliniką rehabilitacyjną oraz Pasażem Łódzkim, centrum handlowo-usługowym. Columna Medica jest kolejnym klientem agencji z sektora healthcare. Klinika specjalizuje się w nieinwazyjnym leczeniu schorzeń układu ruchu. To również profesjonalne SPA i hotel 4*.


Tegoroczna majówka w Columna Medica upłynęła gwiazdom pod znakiem regeneracji i sportu. Wraz z ambasadorem kliniki, Krzysztofem Hołowczycem stanęły na starcie nowej ścieżki biegowej. Nad pomyślnym przebiegiem eventu czuwał zespół Lightscape.


Agencja w marcu 2016 roku rozpoczęła działania dla marki Idea Banku – Mobilnego Wpłatomatu. Do jej zadań należy m.in.: organizacja akcji wizerunkowych i budowanie świadomości o marce wśród konkretnych grup docelowych.


Aviva, jeden z największych ubezpieczycieli w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją komunikacyjną Lightscape.

Agencja odpowiada za wsparcie klienta w działaniach skierowanych do mediów ogólnopolskich i regionalnych, a także przy projektach społecznych Fundacji Aviva. Z ramienia agencji działania koordynują: Joanna Berlińska, Magdalena Kuzmecka i Weronika Seweryn.


© 2017

Created by Kamila Blecka 100 Sp. z o.o. www.kb-portfolio.eu