Kamery Lightscape zagościły dzisiaj na BioForum 2016. To największe i najważniejsze wydarzenie biotechnologiczne w centralnej Europie, organizowane przez naszego Klienta – firmę Bio-Tech Consulting. Głównym celem imprezy jest wsparcie firm z tego sektora oraz rozwój rynku w krajach środkowo- i wschodnioeuropejskich.


Tegoroczna majówka w Columna Medica upłynęła gwiazdom pod znakiem regeneracji i sportu. Wraz z ambasadorem kliniki, Krzysztofem Hołowczycem stanęły na starcie nowej ścieżki biegowej. Nad pomyślnym przebiegiem eventu czuwał zespół Lightscape.


Aviva, jeden z największych ubezpieczycieli w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją komunikacyjną Lightscape.

Agencja odpowiada za wsparcie klienta w działaniach skierowanych do mediów ogólnopolskich i regionalnych, a także przy projektach społecznych Fundacji Aviva. Z ramienia agencji działania koordynują: Joanna Berlińska, Magdalena Kuzmecka i Weronika Seweryn.


Agencja podjęła współpracę z Columna Medica, luksusową kliniką rehabilitacyjną oraz Pasażem Łódzkim, centrum handlowo-usługowym. Columna Medica jest kolejnym klientem agencji z sektora healthcare. Klinika specjalizuje się w nieinwazyjnym leczeniu schorzeń układu ruchu. To również profesjonalne SPA i hotel 4*.


Agencja w marcu 2016 roku rozpoczęła działania dla marki Idea Banku – Mobilnego Wpłatomatu. Do jej zadań należy m.in.: organizacja akcji wizerunkowych i budowanie świadomości o marce wśród konkretnych grup docelowych.


Lightscape podjęła współpracę z Mikomax Smart Office, ekspertem w aranżowaniu nowoczesnych przestrzeni biurowych. Agencja odpowiada za kompleksowe działania PR, w tym m.in. prowadzenie biura prasowego firmy, relacje z mediami oraz doradztwo komunikacyjne oraz stały consulting marketingowy.

Mikomax Smart Office

Rozpoczęliśmy współpracę z firmą Konvert, certyfikowaną agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, działającą na belgijskim rynku od ponad 50 lat. Firma specjalizuje się m.in. w outsourcingu pracowniczym, wspomaganiu procesu rekrutacji oraz kompleksowym doradztwie w zakresie HR.

Do zadań agencji należy wsparcie wprowadzenia firmy na polski rynek, doradztwo komunikacyjne, zaprojektowanie i produkcja materiałów marketingowych, kompleksowe przygotowanie oznakowania zewnętrznego, przygotowanie treści na stronę internetową oraz prowadzenie relacji z mediami.


Właśnie zakończyliśmy imprezę rebrandingową dla pracowników GFT Polska (dawniej Rule Financial). W wydarzeniach w Łodzi i Poznaniu uczestniczyło łącznie ponad 400 osób. Wieczór pod hasłem „Wkraczamy w nowy wymiar” obfitował w moc atrakcji, m.in. drukarki 3D, hologramy, drony, fotobudki, konkursy z nagrodami, licytacje charytatywne i doskonałą zabawę w rytmie największych hitów.

Zespół agencji oprócz kompleksowego opracowania koncepcji wydarzenia i nadzoru nad jego prawidłowym przebiegiem, odpowiadał także za akcje teaserowe w obu miastach oraz realizację licznych animacji i materiałów wideo.


Kolejna firma z obszaru nowych technologii dołączyła do grona naszych klientów. Od początku lutego rozpoczęliśmy współpracę z UpMenu. Jest to firma informatyczno-doradcza dostarczająca innowacyjne rozwiązania technologiczne dla podmiotów z branży HoReCa. Odpowiadamy za działania public relations w tym m.in.: relacje z mediami oraz pełnienie funkcji biura prasowego.

Z ramienia agencji projekt koordynują: Joanna Berlińska, Tomasz Luty i Krzysztof Madej.


Rozpoczęliśmy wspólne działania z grupą BUDOMAL. Realizuje ona inwestycje jako: generalny wykonawca, inwestor zastępczy, podwykonawca i deweloper. W ramach współpracy jesteśmy odpowiedzialni za opracowanie nazwy oraz systemu identyfikacji wizualnej realizowanej przez BUDOMAL inwestycji o charakterze biznesowym. Z ramienia agencji projekt koordynują: Joanna Berlińska, Tomasz Luty i Krzysztof Madej.


Z przyjemnością informujemy, że przedłużyliśmy kontrakt z Manufakturą. W ramach dotychczasowych działań przygotowaliśmy setki materiałów prasowych, które przełożyły się na tysiące publikacji w mediach ogólnopolskich, branżowych i regionalnych. Prowadziliśmy również aktywną komunikację w wybranych kanałach social media: profil na Instagramie od momentu jego uruchomienia śledzi już ponad 1600 osób, do konkursu #ŁódźYouLove zgłoszono 4772 zdjęcia, a na Facebooku przybyło ponad 37 tysięcy fanów.


Rozpoczęliśmy współpracę z Rule Financial, spółką realizującą projekty z zakresu oprogramowania i rozwiązań IT dla sektora bankowego, w tym 9 z 10 największych banków inwestycyjnych na świecie. Odpowiadamy za działania marketingowe i public relations w tym m.in.: relacje z mediami, pełnienie funkcji biura prasowego oraz wsparcie komunikacyjne rebrandingu spółki. W ramach współpracy, zajmiemy się także promocją pierwszej polskiej edycji ogólnopolskiego konkursu „Digital Banking”, organizowanego przez Rule Financial oraz GFT Group. Z ramienia agencji projekt koordynują: Joanna Berlińska oraz Weronika Seweryn.


© 2017

Created by Kamila Blecka 100 Sp. z o.o. www.kb-portfolio.eu