Agencja Lightscape zrealizuje międzynarodowy projekt z branży designu  

Na zlecenie Łódź Art Center, organizatora Łódź Design Festival, zrealizujemy międzynarodowy projekt, którego celem jest promocja polskiego designu w Europie i na świecie. Koncepcja zakłada m.in. kompleksową organizację dwudniowego forum „BiznesUp! design made in Poland”, przygotowanie wystawy prezentującej potencjał polskiego wzornictwa, kompleksowe działania promocyjne w kraju i za granicą oraz kampanie outdoor w wybranych miastach Polski. Wszystkie działania prowadzone będą od marca do listopada 2018 roku.

W dniach 24-25 maja 2018 roku na terenie Art_Inkubatora przy ul. Tymienieckiego 3 w Łodzi odbędzie się dwudniowe forum pod nazwą „BiznesUp! design made in Poland”. Wydarzenie, będące częścią międzynarodowego projektu adresowane jest do projektantów i architektów, a także producentów i dystrybutorów produktów i usług z branży projektowej. Forum ma na celu przede wszystkim zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez wyłonienie oraz prezentację najbardziej obiecujących polskich marek z obszaru designu. Obejmować będzie szereg warsztatów, szkoleń, a także otwartą wystawę pod nazwą „PolishUp”, której kuratorami zostali Agnieszka Jacobson-Cielecka oraz Paweł Grobelny.

W ramach projektu zrealizowana zostanie kampania promująca polski design w Europie oraz na świecie. Sylwetki 40 wybranych twórców wyłonionych spośród najlepszych polskich marek zaprezentowane zostaną w trakcie majowego wydarzenia, aby przez kolejne miesiące, aż do listopada, Agencja Lightscape mogła koordynować ich promocję w międzynarodowych mediach oraz poprzez kampanię outdoorową.

Do naszych zadań należy kompleksowa realizacja projektu, obejmująca m.in.: zaproszenie ekspertów z branży projektowej z Polski oraz wybranych krajów Europy, opracowanie strategii działań promocyjnych oraz jej realizacja, wykreowanie forum, organizacja harmonogramu oraz programu wydarzenia, pełna koordynacja kampanii outdoorowej, nadzorowanie przebiegu rekrutacji wraz z koordynacją wystawy oraz dalsza promocja projektu. Jako Agencja będziemy również pełnić rolę biura prasowego dla mediów polskich i zagranicznych.

- Celem „BiznesUp! design made in Poland” jest promowanie polskich marek związanych z branżą projektową na terenie całego kraju, a także na terenie Europy. Biorąc pod uwagę pomyślną współpracę przy zeszłorocznej, 11. edycji Łódź Design Festival, cieszymy się, że i tym razem będziemy wspólnie promować polską kreatywność – mówi Aleksandra Kietla, dyrektor działu promocji oraz rzecznik prasowa Łódź Design Festival.

Agencja Lightscape posiada szerokie portfolio klientów z obszaru designu oraz lifestyle. Realizowała działania dla takich marek jak: Łódź Design Festival, Mikomax Smart Office, Idea Hub, Manufaktura, Columna Medica, Pons, Monopolis, a także wykonywała projekt kalendarza Virako, czy Fashion Industry Days dla Sukcesji.

© 2017

Created by Kamila Blecka 100 Sp. z o.o. www.kb-portfolio.eu