Lightscape dla Fashion Industry Days w Centrum Handlowo – Rozrywkowym Sukcesja  

W październiku 2017 roku w Centrum Handlowo - Rozrywkowym Sukcesja w Łodzi odbyło się Fashion Industry Days, wydarzenie integrujące modę z biznesem. Agencja Lightscape była odpowiedzialna za opracowanie i realizację planu komunikacji eventu w mediach ogólnopolskich, branżowych oraz lokalnych, jak również na portalach społecznościowych: Facebook i Instagram.

Głównymi zadaniami Agencji były m.in.: komunikacja eventu w mediach, stworzenie materiałów prasowych, poinformowanie łodzian o nowym projekcie modowym, obsługa wydarzenia w social mediach (zespół Agencji wykorzystywał przy tym różnorodne funkcje takie jak np.: Insta Stories, GIF oraz aplikacje: Hyperlapse i Boomerang), kontakt oraz opieka nad dziennikarzami. Za projekt z ramienia Agencji odpowiedzialne były: Katarzyna Pasikowska, Senior Account Executive, oraz Karolina Jaros, Account Executive.

Liczby: media - 150 publikacji o łącznym ekwiwalencie bliskim 200 000 PLN. Social media - wygenerowanie łącznego zasięgu postów na ten temat na fanpage’u Centrum w wysokości 215 664 użytkowników. Na tworzone treści zareagowało 18 685 osób.

© 2017

Created by Kamila Blecka 100 Sp. z o.o. www.kb-portfolio.eu