Na zlecenie Łódź Art Center, organizatora Łódź Design Festival, zrealizujemy międzynarodowy projekt, którego celem jest promocja polskiego designu w Europie i na świecie. Koncepcja zakłada m.in. kompleksową organizację dwudniowego forum „BiznesUp! design made in Poland”, przygotowanie wystawy prezentującej potencjał polskiego wzornictwa, kompleksowe działania promocyjne w kraju i za granicą oraz kampanie outdoor w wybranych miastach Polski. Wszystkie działania prowadzone będą od marca do listopada 2018 roku.


Już po raz drugi współpracujemy z Linux Polska w ramach obsługi medialnej konferencji Open Source Day. Jesteśmy odpowiedzialni za relacje z mediami ogólnopolskimi, branżowymi oraz biznesowymi, pozyskanie patronów medialnych, a także za promocję ekspertów biorących udział w wydarzeniu.


16 stycznia mieliśmy przyjemność przeprowadzenia warsztatów w czasie spotkania HR Time, integrującego łódzką branżę HR. Nasi eksperci podzielili się wiedzą na temat tego w jaki sposób działania PR mogą pomóc w budowaniu silnej marki pracodawcy i zdobyciu przewagi nad konkurencją w ‘wojnie o talenty’.


W październiku 2017 roku w Centrum Handlowo - Rozrywkowym Sukcesja w Łodzi odbyło się Fashion Industry Days, wydarzenie integrujące modę z biznesem. Agencja Lightscape była odpowiedzialna za opracowanie i realizację planu komunikacji eventu w mediach ogólnopolskich, branżowych oraz lokalnych, jak również na portalach społecznościowych: Facebook i Instagram.


Z początkiem grudnia, agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z Waryński S.A. Agencja odpowiada za realizację kompleksowych działań komunikacyjnych.


W listopadzie agencja Lightscape zorganizowała #PodwieczorekwŁodzi, spotkanie w przestrzeni coworkingowej Smart Office z łódzkimi przedsiębiorcami, których pomysły i produkty stanowią wizytówkę kreatywnej Łodzi. Celem działań Agencji było zintegrowanie środowiska kreatywnego, stworzenie platformy umożliwiającej wymianę doświadczeń, a także nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Patronem honorowym wydarzenia był Marszałek Województwa Łódzkiego a medialnym – portal przedsiebiorczosc.lodz.pl.


Wraz z początkiem listopada 2017 roku, agencja nawiązała współpracę z kolejnym oddziałem Idea Hub w Polsce. Po pełnych sukcesów realizacjach specjalistów dla Idea Hub w Łodzi, rozpoczęto także działania dla oddziału poznańskiego.


Od czerwca do października 2017 roku agencja Lightscape współpracowała z Łódź Design Festival, międzynarodowym festiwalem designu, organizowanym w Łodzi od 2007 roku. Zespół wspierał działania Łódź Design Festival podczas 11 edycji wydarzenia, które odbywało się w dniach 3-8 października pod hasłem przewodnim OD.NOWA.


Lightscape we wrześniu 2017 roku rozpoczęła realizację działań dla Smart Office.Specjaliści agencji świadczą usługi z zakresu: prowadzenia relacji z mediami lokalnymi, pełnienia roli biura prasowego, prowadzenia komunikacji marki na Facebook’u oraz organizacji warsztatów z szeroko pojętej przedsiębiorczości a także spotkań networkingowych z lokalnymi przedsiębiorcami z branży kreatywnej.


Agencja Lightscape nawiązała współpracę z 9bits, dotyczącą działań media relations. 9bits specjalizuje się w rozwiązaniach z obszaru e-commerce, m-commerce i tworzeniu aplikacji.

9bits

Lightscape zrealizowała kampanię employer brandingową pod nazwą Colour Your Career dla Flint Group Polska, wiodącego dostawcy dla przemysłu poligraficznego i opakowaniowego, który działa w Polsce od 1999 roku. Do zadań agencji należało opracowanie koncepcji kampanii, kreacji graficznej oraz nadzór nad realizacją kampanii na citylightach, rowerach miejskich i w MPK.

Flint Group Polska

Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z Linux Polska, obejmującą działania z zakresu media relations. Dedykowany zespół będzie odpowiadać za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także za promocję ekspertów.

Linux Polska

Agencja Lightscape już piąty rok z rzędu realizuje działania promocyjne wspierające rekrutację PWSZ w Skierniewicach.

PWSZ w Skieniewicach

Lightscape podjęła współpracę z Łódź Design Festival, międzynarodowym festiwalem designu, który odbywa się w Łodzi od 2007 roku. Agencja odpowiada za kompleksowe działania PR, w tym m.in. komunikację aktywności partnerów wydarzenia, prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami oraz doradztwo komunikacyjne.

Łódź Design Festival

Lightscape rozpoczyna współpracę z Adrino. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także promocję ekspertów. 

Adrino

© 2017

Created by Kamila Blecka 100 Sp. z o.o. www.kb-portfolio.eu